謝謝妳 在這幾天和我聊天和聆聽我的心情
很難得 兩個不同的人卻遇到一樣的問題點
才發現 在這個點上彼此是彼此的最佳知音

妳說你快哭的時候 我只能體會妳的心情
卻說不出一點別人會說的話因為我能體會
什麼不要難過什麼不要在意什麼just let it go
都是屁話 有多少人可以做到 試問
那些話都是因為我們都太不知所措找不到安慰話語而脫口而出
所以我們只能隔著營幕看著彼此的無奈
攤著自己的傷口互相比較討論到底出了什麼問題

但是 真的 還好 有妳
能在 當下 聆聽 訴說

所以我想我們只能get ourself together.
Big girls don't cry, altough I know how hard it is.
But we are trying to get over the sadness and move on.
Maybe there are tears accompanying with us along the road,
we will manage to move forward.
With tears hanging in our face, with wounds, we could grow up.
One day, the circle will no longer circulate.
And we should always try ourself the best to look at the bright side.
arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveHavana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()