There are too mant stress to stand recently in my life.
And I choose to drench in the unhappiness.
Couldn't help but expressing negative emotions to others.
Trying to think it over and over again and again.
I decide to put those away since I just couldn't handle it.
Get hurt and grow up from the past experience.
I guess I will find the way.
Stop making the one I love sad or unhappy.
Stop making the one who cares me worrying about me.
Stop showing my negative energy outside the box.

最近有一種被逼到懸崖無路可退的感覺
可是在經歷了這麼多之後
我想我也應該要逼著自己成熟成長
學會把工作上的壓力和不開心放在某個角落而不帶回家
而不把這樣的負面情緒帶給在乎我的人
抽離了某些情緒 選擇只看見我想看的
我想我可以找到方式讓自己努力加油走下去
需要拋棄過去的陋習需要放棄性格的缺陷
需要時時刻刻提醒自己要樂觀正向往前看
那我想我就會找到方法去調和現在所有的一切

要努力要堅強要設法去解決
這不就是我從小到大一直在做的嗎
不能再這麼軟弱這麼自暴自棄了
我要逼我自己往前走逼我自己不要再變回沒用的人
也許傷痕累累
But this is the only thing I can do.
And I will try my best to change myslef.
I believe I could find the way out.
I believe we could find the way.
arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveHavana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()